BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 30, 2011

sila TENGOK dan sila FIKIR :)

assalamualaikum :) jumpa lagi. 

haha. nak share video yang memang boleh buat korang gelak. especially sape-sape yang stress or tension beno nak exam ke, nak start kelas balik macam aku. :( takyah nak sedih-sedih. ceriakan hidup anda. senang je. tekan je PLAY. okeee? 

first video :)


second video :)

FIRST VIDEO : yang buat video ni korang kenal tak? haha. nie la adik matluhfi. tapi yang aku perasaan adik dia lagi hensem. haha. abaikan. guarauan semata-mata. :D.

SECOND VIDEO : budak laki yang jadi perempuan tuh buat aku tergelak-gelak. tak sangka orang yang pernah aku kenal. hee. dia tutormate aku dulu masa dekat pasum. sekarang dentistry dekat um jugak. im proud of him :)


as a conclusion kan, aku rasa video-video nie berkait la dengan video dena yang penah aku post dulu. 
ini pendapat aku lah. pendapat korang mungkin berbeza kan?

bye. :)

No comments:

Post a Comment