BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 15, 2011

kenduri kendara PERAK, KL.

assalamualaikum. muncul lagi :)

nak share benda. benda yang dah lapuk. haha. lupa nak update. :) cousin aku yang sebelah abah aku kahwin. diorang kahwin at the end of november. lama gile kot aku kan. sekarang baru nak update. 

SELAMAT PENGANTIN BARU 
ASMARINA <3 NASRUL


*klik gmbr if nak tengok dengan lebih besar :D

diorang punye wedding card. super love it !

malam akad nikah :)

coussy. me? yang duk tengah. :)

them <3

my family. abaikan kecacatan gambar.

we <3 purple !

yang ni kahwin sebelah pihak cousin aku bak kata yang lain sebelah perempuan. haha. ayat berbelit. :)

so, next, yang sebelah lelaki. diorang buat kat dewan dalam pulapol.

diorang kan keje polis. haha. :)


time potong kek. siap dengan pedang lagi. haha.

my big family. i <3 them !

me ! abaikan muka yang berminyak dan serabai. 

cousins yang super gempak n sporting. yehaaa. 

dah cukup dah aku rase. hee. malas dah nak cakap pape lagi. idea kering plus internet lembap macam siput. 
kite jumpa lagi !

babai ! 

:)

No comments:

Post a Comment