BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 23, 2012

LDR :)

assalamualaikum. hello n hai !

tahu tak ape maksud LDR? Long distance relationships sayang-sayang ye. ramai cakap LDR ni banyak dugaan. yes ! im totally agree with it. aku tahu tajuk ni dahh lapuk. tapi benda ni buat aku dapat rasa macam-macam perasaan n all will mixed together. banyak lebih dan kurang. hmm :(

well. aku nak share tips. :) hee. buat pedoman diri aku sendiri. berusaha mengajar diri untuk bersabar. bersabar dengan dugaan. dugaan yang dapat mendewasakan aku dan dia. kadang-kadang hati tak dapat tahan semua ni. Allah sahaja yang dapat ku luah segalanya dan ku pinta pertolongan. 

banyak benda bakal berlaku. hati tolong sabar. tolong bersedia dengan semua ini. dah. dah. banyak mengarut dah. haha. dah lari tajuk dah. 


please watch this :)

but, ada video aku terjumpa tadi. aku rasa cam best. tapi taktau la korang punyer pendapat kan? 



Allah bantulah hambaMu ini. :)
bye. 




1 comment:

  1. kesabaran tu sgt penting dalm LDR ni..dulu saya pun macm tu, alhamdulillah dapat tempuh dgn baik..:)

    ReplyDelete