BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 31, 2011

tarapappa. :)

huh. lega. stop kejap buat assgnmnts.
suda letih mnghadap semua rujukan. 
penat. penat.
so , layan la 1 movie nie.
agak lapuk suda tapi baru ad masa tgk. 
huu. kesian beno. 
The Sisterhood of The Travelling Pants.

bile tgk citer nie. tiba-tiba rindu kawan aku sorang nih.
sumpah. rindu die.
nak taw sape.

-
-
-
-
-
-

bagi sspen cket. tak maen r terjah terus.

-
-
-

AIN SYUHADA

yea. aku rindu la sama dia. rindu nak gelak.
tadi ak col tcer. cakap-cakap ngan tcer. kire dah lpas rindu dah kat tcer.
tapi xsmpt lagy nk lpas rindu kat die nih.

kite bagi intro dulu yea. 
sabar. boleh sabar kejap?
baca dulu. hayati dulu.
haha. ayat tak ley blah la. nk gelak aku.
dah-dah. stop merapu. ce cite.
pengaruh kak limah pulak masuk.. haha.

+ nama : AIN SYUHADA
+ umur : sama je ng aku. 19!
+bday : 21.12.1992 ( die kuar jd baby smnggu sebelum aku) huu.
~ bakal doktor tau. jgn maen-maen.
syukur. die dpt ape yg die nak dalam hidup die selama nie. :)
aku turut hepi tau. 

msti nak tau camne aku kenal die?
kteorng satu sekolah dulu n satu kelas ngan die.
yang pling penting satu tuisyen ngan die.
semua nye satu la katakan. haha.

die nie budak bijak. memang aku tabik la die.
sekarang tgh study kat INTEC.
medic beb ! gerun aku dengar medic. hee.
die nie baik sangat. aku suka tgk die cakap.
sopan santun. tak macam aku, bedal je. cakap je ape yg ada kat dalam otak. :p

die nie memang kaki stylo n kaki shawl. haha.
 memang aku suka tgk die pakai la. ada style gitu !
die ni kaki novel jugak. nak tau novel-novel best mesti aku tny die.
 novel BI oke. die minat gile bce novel bi.
patut la bi die power. tak macam aku, bi aku hampeh. 
jgn terasa tau. gurau-gurau je. huu. 

ape lagi nak cite erk?
jap. pikir-pikir. hah ! 
die nie sudah ada ehem-ehem.
ngee. sangat sweet tgk diorang. hee. 
smoga kekal sampai anak cucu tau aku doakan.
huu. kawin cepat-cepat den dapat anak banyak-banyak. 
huu. :)



nie la tuan empunya nama aku cakap tadi.
sangat cantik. aku suka tgk die. <3 

tapi kan. tapi kan. 
ade pesanan cikit kat die. huu.

dear, tengs sbb sudi jd kawan baik na. syg dkt ain banyak-banyak.
hee. sorri ler if kadang-kadang ain ader terasa ati pape ngan na. 
na kan kdng-kdng tak dpt kontrol diri. huu. bile banyak benda jadi ng masalah lagi.
sory sgt-sgt dear. yg penting kite still kawan baik kan?

:)
harap-harap die suka apa yg aku tulis nie. huu.
sory sgt if tersilap guna ayat ker. hee.
rindu nak buat benda macam dulu.
lastly. sya rindu si gadis cantik ini. 

dah. hee. dah takde idea da nak sambung lagi.



I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what that reason was.

:)

lovalot !




1 comment: