BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 18, 2011

everyone is PERFECT?

kadang-kadang lam hidup ni kite rasa kita serba kurang.
tak cukup ni la. tak cukup tu la.
senang cakap, xsempurna dari segala sifat la.
tapi penah tak kita pikir ada ke manusia yang betul-betul sempurna.
bagi kita, semua manusia tak sempurna.
ada yang hidup die memang senang-lenang tapi banyak pulak masalah.
ada yang hidup die susah tapi ada keluarga yang bahagia.

tapi penah tak terpikir ape yang telah Allah tentukan?
Ciptaan yang sebaik-baiknya yang telah dijadikan Allah ialah manusia.
manusia ada akal berbanding dengan haiwan yang hanya ada otak tapi takde akal.
kita sepatutnya bersyukur dengan apa yang ada. 

konklusi kat sini. aku bersyukur dengan apa yang ada.
aku bersyukur ada family yang sangat bahagia n selalu support aku.
especially my mom. she's the best woman in my life.
aku ada kawan yang memahami aku.
tengs sbb paham aku camne. tanpa korang, maybe kosong hidup aku.

Lastly, aku nak ucap thank u very much sbb ada di sisi aku.
aku nak mintak maaf atas ape yang aku telah lakukan,
sama ada mengguris hati korang.
aku mintak maaf sangat-sangat.


aku bersyukur dengan kehidupan aku sekarang.

:)

No comments:

Post a Comment