BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 18, 2011

perut saya berbunyi. haha. :D

nak gelak bile dengar perut orang laen berbunyi.
berbunyi sebab lapar la. bukan sebab laen.
jangan pikir yang laen suda. haha. :D

perut aku hari nie dah banyak kali dah bunyi.
padahal pagi tadi ak dah lahap banyak gile makanan tapi still lapa.
huu. lumrah hidup aku. makan banyak pun aku tetap macam tuh.
ada idea tak nak bagi aku nampak gemuk sikit?

tengah lapo tadi, aku berblog walking la kat satu blog nie.
blog nie die terima tempahan untuk cupcakes, cakes n macam-macam lagy.
sbelum nie, ak penah tempah la a set of cupcakes for ain syuhada from dis blog la. 
nak tengok gambar die?



gambar nie aku ambik kat blog kak fara.
kak fara la tuan empunya blog itu. huu. :p

aku suka tengok design die. cantik la.
sampai time kiteorang nak makan pun pikir banyak-banyak kali
sebab cantik sangat design die. 
tapi yang pentim rasa cupcakes tu.
memang perghh! sedap la.
die ada banyak choices yg flavour tu. aku pilih moist chocholate.

kalau korang nak tau banyak lagi info. korang tekan je. oke?

lapo aku da datang bile tengok gambar kat blog kak fara.
huu. nak buat sendiri pun hati dah cakap malas. 
takpe. nanti aku balik cuti nxt tyme. aku nak order lagi ngan kak fara ni.

:)

2 comments:

  1. besnyer cuppcakes tuh..memang tak sampai hati nk mkn kalau comel mcm tuh kan :)

    ReplyDelete
  2. haha, memang pon. xsampai ati. tengs fr vsiting. :)

    ReplyDelete