BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 13, 2011

HOME ! :p

hepi yang tersgt hepi.
dpt balik umah. yela. cuti kan skng nie. :)

post nie bkn nk habaq pasal cuti tapi pasal kem.
yeah! last two weeks. aku kena pegi kem kt lanchang, Pahang.
mula-mula aku da dpt bayang dah kem tuh cmne. 
tapi, buat bodoh je. mls nak pikir.
byk mslh jadi sblum pegi, tp alhamdulillah semua dpt diselesaikan. :)

meh.meh. nk habaq. huu. 
objektif kem ini nk bagi kesedaran untuk cintakan alam sekitar dan hidupan yang ada kt muka bumi nie. 

first aktiviti, jungle trekking. sgt besh ! :)
dpt tgok pkok yg pelik. tak penah nak jumpa. huu.

gambar tyme masuk hutan.

aku suka tgk kulat nie.cantik kn??

pastuh, pegi tgok gajah. da best part was, naik gajah. 
agak gayat la mula-mula. den lama-lama oke. 



den. kitorg diberi peluang pegi deerland park. suka sgt-sgt.
kat sana ada bnyak haiwan. dapat sentuh rusa, ular dan beruang.
jom-jom tgk gambar. 







 semua aktiviti dia lasak. tapi mmg best.
part yang paling aku tak boleh lupa.
mmg otak aku akan interpret data nih.
aku n 5 org yang laen sesat weyh !
bukan sesat kat bandar ke ape. 
tapi sesat kat HUTAN.
hutan ! mmg gelabah tahap gaban sbb kami sebenarnya telah melepasi
REZAB HIDUPAN LIAR!
OMG! memang tak terlintas. tapi alhamdulillah kami dpt cari jalan balik guna kompas.
tengs KOMPAS! 

kem ni memang mncabar kesabaran aku la. huu.
walaupun banyak benda jadi kat sana. aku bersyukur dengan kehiduapan sekarang.
alhamdulillah. :)

No comments:

Post a Comment