BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

P. L. K. N.

tadi time tgh makan. 
tba-tiba teringat time makan kat plkn.
yea. PLKN?
tak cayee?

KEM BALING.
sumpah. memang best. even ak kena tangguhkan 
sbb dpt offer matrik padahal xpegi pun.
rmai ckp nyesal kua awal.
but, nk buat cmne.
dah takdir.
trima jela.

masa mula-mula dpt offer rasa cam nk nangis je.
ramai cakap xbest la, nie la, tu la.
tapi aku tetap mengagahkan diri pergi jugak
even hati nie sebak sgt. hanya Tuhan yang mengetahui.

memang tak boleh lupa.
ak teringin sangat nak balik masa tu.
kat sana, of course la kenal ramai orang.
ramai gelagat, perangai n macam-macam la.

tapi ader sorang ni memang ak rapat gile la ngan die.
haha.
aku panggil die linda.
byk benda aku share ngan die.
macam-macam.
even skrang nie die masih ingt aku guna shower ape time plkn dulu.
memang superb la.
yang paling aku tak boleh lupa,
surat yang die bagi time last day aku kat situ.
babe, ak masih simpan surat tuh.
sangat berharga sangat.
dalam surat tuh mcm die bgtau.
yg tak boleh lupa time gosok gigi. huu.

last day, memang aku dah tak boleh tahan sebak.
aku nangis je.
bile tengok die mesti aku nangis.
yela, orang laen lepas balik cuti sem tu, boley jumpa balik.
tapi aku dah tak sempat. 
tanak tinggalkan die.




kenangan nie memang aku takkan lupa.
tengs pada yg telah buat kenangan nie jadi sangat manis.

:)

No comments:

Post a Comment