BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

hidup ini.

hidup.
benda yg banyak benda boleh ckp.
letih la bile nak ckp ngan hidup nie.
haih.
macam orang macam ragam.

aku dah tak tahan dah.
memang aku mengaku. aku xperfect pun.
semua orang pun tak perfect.
nape nak perli aku macam tuh.
alu memang serba kurang.
at least jgn nak bandingkan parents aku ngan parents ko.

setiap orang ada parents yang lain-lain kan. 
so, redho jela ngan parents ko mcm tuh.
jgn nak kutuk-kutuk plak orang lain.

ko asyk nak cakap anak manja.
sikit-sikit ngadu.
alahai.
wei lah ! tuh hal aku weyh !
mama aku bff aku yang paling aku syg.
ikut suka aku punya mulut la.
nape? 
eleh, cakap la jeles sbb ko xbleh nk ckp benda mcm tuh kat mak ko.
penakut!

haih. dah malas citer.
buat serabut kepala otak aku je.
lagi aku pikir,
lagi pening.

hanya Tuhan tau ape yang aku rasa.
tersangat banyak dugaan untuk aku.

tolong paham.
aku hanya aku.
aku yang tak sempurna.
aku yang bahagia dengan kehidupan aku.
aku tetap aku.
aku boleh bersabar.
tapi kadang-kadang sabar aku punya batas.
aku dah tak tahan nak layan ragam orang mcm nie. 

time nie aku memang perlu orang yang betul-betul memahami aku.
mama :) 

No comments:

Post a Comment